۱۳۹۱/۶/۲۵

خواسته ای از آنکه به پیامبرم توهین می کند.



تويي که يک روز قرآن را به آتش مي‌کشي، يک روز با کاريکاتور به پيامبر محبوب من توهين مي کني، امروز فيلم توهين آميز مي سازي و خدا مي داند فردا دوباره چه کار خواهي کرد...
با تو هستم! تويي که نمي دانم چطور بايد نامت را انسان بگذارم.....
مي دانم که گوشت از صداي شيطان پر شده و جيبت از پولهايي که سفارش دهنده گان کارهايت به تو ارزاني داشته اند؛ پس صداي مرا نخواهي شنيد. مي دانم سياستمداران دروغگوي دنيا چطور از جنجال آفريني تو استفاده مي کنند و بار خودشان را مي بندند و وقتي تاريخ مصرفت تمام شد مثل يک دستمال آلوده تو را هم دور مي‌اندازند. دلم برايت ميسوزد که اينطور خار و خفيف شده اي.
پيامبر بزرگ خدا، رهبر و مولاي من حضرت محمد بن عبد الله ( که درورد خدا بر او و خاندانش و اصحاب صادقش باد) بزرگتر از آن است که آدمهاي کوچکي مثل تو و بزرگترهايت حتي بتوانيد روي آينه نامش گرد و خاکي بنشانيد حتي اگر خاک همه ستارگان و سيارات عالم را در هوا بپراکنيد..
از اين که به عزيزترين موجود زندگي ام بعد از خدا يعني پيامبر محبوبم اهانت مي کنيد آزرده خاطرمیشوم   اما به لطف خدا ديده ام که هر بار شما چنين حماقتي مي کنيد، اندکي بعد دلهاي بيشتري متوجه او و آئين پاکش مي شود.
مي دانم که شما براي بالا دستي هايتان نقش دو لبه قيچي را بازي مي کنيد که قرار است با واکنش نشان دادن به يکديگر رابطه ميان مسلمانان و غير مسلمانان را پاره پاره کنيد و چنان وانمود کنيد که اسلام محمد(ص) چيزي جز خشونت و نفي آزادي و عشق و...... نيست
اين بار نمي خواهم نصيحتت کنم، تو کر و کور شده اي، نه مي بيني و نه مي شنوي .
فقط از تو خواسته اي دارم: مرد باش و اگر با اسلام و مسلمانان دشمني مي کني نام اديان آسماني مسيحي و يهودي را از روي خودت بردار و ساحت اين دو دين توحيدي را به نجاست کينه ورزي و عداوتت آلوده نکن، زيرا حضرت کليم الله، موسي بن عمران و حضرت کلمة الله عيسي بن مريم ( که درود خدا بر آنان باد) براي ما پيروان اسلام به ميزان پيامبر محبوب و مولاي خودمان حضرت محمد (که درورد خدا بر او و خاندان و اصحاب راستينش باد) عزيز و دوست داشتني اند.
اين را به ذهنت بسپار که اگر هزار ها بار ديگر چنين حماقتي را مرتکب شوي، هزاران بار يديگر فرياد من و هم کيشان واقعي مرا خواهد شنيد که بر پيامبران و همه پيامبران بلند تر از هميشه دورود خواهيم فرستاد اما هرگز تا قيامت هيچ توهيني به پيامبران عزيزي که تو به دروغ از آنها دم مي زني نخواهي شنيد. مي داني چرا؟
زيرا ما در مکتب پيامبري تربيت شده ايم که به ما عشق آموخته است.


Newer Posts Older Posts